ریبون پریمیوم وکس رزین ( امکان چاپ روی انواع متریال پشت چسب دار )

اطمینان برچسب پایدار تولید کننده انواع لیبل پشت چسبدار بصورت رول و شیت

 

خانواده دیگری از ریبون های حرارتی، ریبون های پریمیوم وکس رزین ( Premium Wax resin ) می باشند که با چاپ فوق العاده قوی و ماندگاری بسیار عالی روی برچسب های کاغذی و pvc بهترین گزینه از نظر صرفه اقتصادی می باشد.
ریبون پریمیوم وکس رزین Premium Wax resin امکان چاپ روی انواع متریال پشت چسب دار ( لیبل ) را دارد. بسیاری از صنایع که عدم مخدوش شدن یا پاک شدن چاپ برچسب هنگام حمل و یا جابجایی در انبار برایشان مهم و ضروری است از این ریبون برای چاپ استفاده می کنند. ریبون پریمیوم وکس رزین Premium Wax resin روی لیبل های کاغذی مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی دارند، که حتی خراشیده شدن با یک جسم سخت هم باعث مخدوش شدن آن نمی شود.
مجموعه چاپ اطمینان برچسب با واردات مستقیم و بی واسطه انواع ریبون درجه یک و با کیفیت بالا به خصوص ریبون های پریمیوم وکس رزین سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی را دارد.

مجموعه اطمینان برچسب پایدار به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های فعال در زمینه تولید و ارائه انواع برچسب و ریبون، آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره به خریداران محترم می باشد. جهت استعلام قیمت انواع لیبل پشت چسبدار از جمله لیبل کاغذی، لیبل pvc (صدفی)، لیبل متالایز، ترانسپارنت، متال، امنیتی و گارانتی و انواع ریبون های حرارتی، رول های حرارتی و کاغذی با ما در تماس باشید.
 

سایزهای استاندارد ریبون

برای ریبون های وکس، پریمیوم وکس، وکس رزین، پریمیوم وکس رزین، رزین، سوپررزین

ردیف طول ( متر) عرض (میلیمتر)
1 300 m 220 mm
2 300 m 160 mm
3 450 m 110 mm
4 300 m 110 mm
5 75 m 110 mm
6 300 m 80 mm
7 300 m 60 mm
8 75 m 60 mm

پشتیبانی

پشتیبانی از خرید تا ارسال

تحویل کالا

امکان تحویل از درب شرکت

ارسال

ارسال به سراسر کشور

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت دارکوب